Trening siłowy, spalanie tłuszczy, czy po prostu zdrowy ruch. Odżywki suplementy

Dodane: 01-12-2016 17:56
Trening siłowy, spalanie tłuszczy, czy po prostu zdrowy ruch. Odżywki suplementy Liczne odżywki dostępne na rynku zostały stworzone by zwiększać efekty trenowania: the protein works - to świetny przykład. suplementów jak wiadomo jest dużo, a ich przeznaczenie różni się w zależności od potrzeb. O odżywkach.

Czy warto odchudzać się kosztem swojego zdrowia?

W ciągu ostatnich kilku lat możemy zaobserwować, jak bardzo podążanie za idealną, smukłą sylwetką stało się jednym z najważniejszych celów dla wielu osób. Jak wskazują lekarze, nie zawsze to dążenie korzystnie wpływa na nasz organizm. Czasem może okazać się, że odmawianie sobie posiłków lub zbyt wyczerpujące treningi znacząco mogą pogorszyć stan zdrowia takiej osoby. Dlatego też najważniejszy jest umiar, zwłaszcza wtedy, gdy planujemy utratę wielu kilogramów.

W takich przypadkach najlepiej jest rozłożyć cały proces odchudzania na etapy. Bardzo istotne jest również zachowywanie umiaru przy zażywaniu różnego rodzaju preparatów. Szczególnie ważne jest, jeśli zażywamy odżywki dla sportowców lub inne suplementy diety, które mogą nam nawet zaszkodzić.


Pozytywne strony odchudzania

Coraz więcej osób nie wyobraża sobie dnia bez chociaż chwili poświęconej na uprawianie sportów. Wielu ludzi przyznaje, że bieganie czy jazda na rowerze nie tylko odpręża, ale także sprawia, że ich kondycja fizyczna jest o wiele lepsza. Dzięki temu poprawia się funkcjonowanie całego organizmu, który podczas sportu lepiej się dotlenia. Niejedną osobę motywują również spektakularne efekty, które można zaobserwować przy regularnych ćwiczeniach.

Dotyczy to jednak zwłaszcza tych dziedzin sportu, w których nacisk położony jest na przykład na wzrost masy mięśniowej. Osoby ćwiczące na siłowni często dążą do zbudowania jak największej muskulatury, a w tym nieraz pomagają odpowiednio dobrane odżywki dla sportowców.


Zapotrzebowanie energetyczne dla sportowców w Wiki

Ustalenie normy na energię w sporcie determinowane jest szeregiem czynników m.in.:

masą ciała,
intensywnością,
długością i częstotliwością treningów,
dyscypliną sportu,
procesem wzrastania
indywidualnym wahaniom w zapotrzebowaniu.
Nadrzędnym zdaniem w planowaniu jadłospisu jest ustalenie równowagi pomiędzy energią przyjmowaną, a wydatkowaną. Utrzymanie tego bilansu jest warunkiem rozwoju fizycznego, zdrowia i aktywności zawodowej człowieka. Odstępstwo od tej równowagi, utrzymujące się w dłuższym czasie może doprowadzić do wycieńczenia organizmu lub do nadwagi i otyłości. Najprostszą metodą kontroli równowagi energetycznej jest codzienne ważenie się na czczo.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Zapotrzebowanie_energetyczne_dla_sportowców



© 2019 http://w.turek.pl/